Ko gre za gibanje, se ljudje delimo na dve skupini; prva je tista, ki se rekreira zjutraj, in druga se rekreira pozno popoldan ali zvečer. A ne glede na to, v katero kategorijo sodite, v vsakem primeru lahko že zjutraj pospešite svoj metabolizem – ali pa ga 'ubijete', pravi trenerka Yumi Lee, ki skrbi za popolno postavo Jessice Alba.



Medtem, ko sama sodi v 'klub' jutranjih telovadcev, pa ima nasvet za tiste, ki imajo raje večerno rekreacijo: takoj zjutraj pojejte zajtrk. "Ali začnite dan z dobrim zajtrkom ali pa dobro telovadbo," ravi. "Če boste telovadili v roku ene ure potem ko vstanete, potem ne zajtrkujte. Če pa ne morete telovaditi v roku ene ure, potem jejte. Zdrav zajtrk ali gibanje – oboje pospeši vaš metabolizem."

Če ste jutranji telovadec, potem zajtrk izpustite, še zlasti, če vam daje občuitek neugodja v želodcu ob telovadbi. Če pa potrebujete 'gorivo' za vadbo pred rekreacijo, spijte majhen proteinski napitek, pojejte košček polnozrnatega kruha s proteinskim napitkom ali zelo majhen obrok kosmičev. A nikar ne pretiravajte, če želite pokuriti zaloge prejšnjega dne: "V tem primeru je najbolje, da ne jeste, da boste res porabili zaloge in ne le pojedenega zajtrka."