Glede zajtrka lahko povsod zasledimo predvsem dve svarili: prvo je, da nikakor ne smemo izpustiti zajtrka in drugo, da naj bi bil zajtrk predvsem ogljikovo hidratni, da dobimo energijo. A ljudje smo si zelo različni in kar se morda obnese pri nekaterih, se ne nujno pri drugih. Ne glede na to pa so raziskave pokazale, da naj bi bil, če želimo shujšati, primernejši beljakovinski zajtrk.



Raziskava, ki so jo opravili na univerzi Missouri School of Medicine, je pokazala, da so beljakovine nujna sestavina zajtrka, če želimo shujšati. Če so udeleženci raziskave pri zajtrku zaužili okoli 35 odstotkov beljakovin, so bili kasneje manj lačni in so tekom dneva pojedli manj, to pa je vodilo v manj telesne maščobe kot pri tistih, ki so za zajtrk zaužili le 12 g beljakovin. Zakaj?

"Beljakovine so eno najbolj nasitnih hranil, saj se mora telo potruditi, da jih prebavi in metabolizira," je povedala nutricionistka iz New Yorka, Lisa Moskovitz. "In ker se dlje časa prebavljajo, smo dlje časa siti. In bolj in dlje kot se počutimo siti, bolj verjetno je, da bomo v naslednjih obrokih pojedli manj in izbrali bolj zdravo hrano." A tudi malce manj kot 35 g bo učinkovitih – recimo 20 do 25.